زمان تعویض یخچال و خرید یخچال جدید

زمان تعویض یخچال

زمان تعویض یخچال

طول عمر یخچال و فریزر اغلب به میزان مراقبت و نگهداری دستگاه بستگی دارد ، اما مانند اکثر اشیاء زمانی فرا می رسد که کارایی یخچال به شدت کاهش می یابد.دانستن علائمی که نشان می دهد پایان عمر مفید یخچال شماست ، برای صرفه جویی در هزینه شما در تعمیرات غیرضروری مهم است.

علائم زیر ممکن است زمان نزدیک شدن به خرید یخچال جدید را نشان دهد.چند نشانه وجود دارد که نشان می دهد یخچال شما خراب است.آیا می خواهید از آنها مطلع شوید؟برای یافتن ، مطالعه را ادامه دهید!

یخچال و فریزر شما باید حداقل 10 سال دوام داشته باشد و اگر به خوبی از آن مراقبت کنید احتمالاً عمر آن بسیار بیشتر خواهد بود.صاحبان خانه اغلب تصور می کنند تا زمانی که یخچال هنوز هوای سرد را می وزد ، همه چیز خوب است.با این حال ، اگر می خواهید یخچال خود را تا آنجا که ممکن است روشن نگه دارید ، در واقع باید مراقب علائم اولیه خرابی قریب الوقوع باشید – بنابراین می توانید قبل از اینکه یخچال کاملاً از بین برود ، خواستار تعمیر یخچال در اهواز شوید.

چه زمانی باید یخچال را تعویض کنیم

برخی از علائم رایج مبنی بر اینکه ممکن است یخچال شما به تعمیر نیاز داشته باشد ، شامل موارد زیر است:

  • فریزر دائماً با یخ پر می شود.
  • یخچال خیلی گرم است و غذا در آن خراب می شود.
  • یخچال خیلی سرد است و باعث یخ زدگی غذا می شود.
  • گودال های آب زیر یخچال.
  • یخچال به طور مداوم کار می کند.
  • دستگاه پخش آب یا یخ ساز دیگر به درستی کار نمی کند.
  • یخچال و فریزر پر سر و صدا است ، بلندتر از قبل کار می کند.
  • درها دیگر به درستی بسته نمی شوند و اجازه می دهند هوای سرد فرار کند.
  • و بدتر از همه ، یخچال و فریزر کاملاً از کار افتاده است!

جهشی در قبض انرژی شما

با پیر شدن یخچال ، اغلب کارایی آن کاهش می یابد.اگر متوجه افزایش قبض برق خود شدید ، نگاهی بیندازید که چند وقت یکبار دستگاه شما کار می کند.یخچالی که دائماً برای حفظ دمای ثابت تلاش می کند ، اضافه کاری خواهد داشت که ناگزیر منجر به افزایش مصرف انرژی می شود.

خنک نشدن یخچال

وقتی غذا در یخچال و فریزر با سرعت نگران کننده ای شروع به خراب شدن می کند ، باید توانایی دستگاه شما در رسیدن به دمای توصیه شده زیر سوال برود.گرچه دلایل متعددی در پشت این خرابی وجود دارد ، اما یکی از جدی ترین مشکلات به کمپرسور دستگاه برمی گردد.یک کمپرسور خراب اغلب نشان دهنده پایان سودمندی یخچال است.به دلیل هزینه زیاد تعمیر کمپرسور ، بسیاری از مردم تصمیم به عدم تعمیر قطعه معیوب می گیرند و در عوض اقدام به خرید یخچال جدید می نمایند.

صداهای عجیب

یخچال و فریزر شما ممکن است هنگام کار ، صدای کم زمزمه ای ایجاد کند ، اما این تنها صدایی است که باید ایجاد کند.اگر در حال ایجاد صدای غرغر یا صدای عجیب ضربه زدن است ، این ممکن است به دلیل نشت مبرد یا کثیف بودن سیم پیچ ها باشد.همچنین ممکن است در موتور دمنده مشکلی وجود داشته باشد که مهم است زود هنگام آن را برطرف کنید ، زیرا در نهایت می تواند باعث سوختن کامل موتور شود.

علائم خرابی یخچال

تعمیرات مکرر

اگر در سال گذشته بیش از دو بار مجبور شده اید ، برای تعمیر یخچال و فریزر با خدمات تعمیرات لوازم خانگی مورد علاقه خود تماس بگیرید ، این نشان می دهد که شما باید یخچال قدیمی خود را تعویض نمایید.

سن یخچال

در حالی که یخچال ها معمولاً قابل اطمینان هستند و به راحتی می توانند یک دهه دوام بیاورند ، اما عمر آنها محدود است.به عنوان مثال ، یک یخچال پنج ساله احتمالاً ارزش تعمیر دارد ، زیرا هنوز چندین سال از عمر آن باقی مانده است.با این حال ، هنگامی که دستگاه شما دهمین سالگرد تولد خود را سپری کرد ، زمان تعویض آن فرا رسیده است.در آن مرحله ، ممکن است عاقلانه باشد که سرمایه گذاری در یخچال و فریزر جدید را به جای پرداخت مقدار  زیادی پول برای تعمیر یخچال در منزل اهواز ، انجام دهید.

در حالی که علائم بالا دلایل زیادی دارد ، اما در نهایت می تواند نشان دهد که یخچال شما به پایان عمر خود نزدیک می شود.اگر نگران عملکرد لوازم خانگی خود هستید و می خواهید از یک شرکت تعمیر حرفه ای مشاوره بگیرید ، با ما تماس بگیرید و ما یکی از تکنسین های مورد اعتماد خود را برای تشخیص و رفع مشکل به خانه شما می فرستیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *