تعمیر یخچال اهواز

مشکلاتی که عموما یخچال فریزر ها پیدا می کند

مشکلاتی که عموما یخچال فریزر ها پیدا می کند

یخچال فریزر ها عموما به عنوان پر کاربرد ترین لوازم منزل میباشد.

به طور کلی تعمیر لوازم خانگی از یخچال ها گرفته تا وسایل کوچکتر بعد از گذشت مدتی نیاز به تعمیر دارند که اگر تخصص لازم و اطلاعات کافی داشته باشید به راحتی میتوانید از پس مشکلات به وجود آمده بر بیایید. ما در این مقاله اطلاعاتی درباره تعمیر لوازم خانگی اهواز مانند یخچال فریزر ها در همه مدل ها و برندها را ارائه خواهیم داد. برای کسب اطلاعات بیشتر ما را در مقالات بعد تعمیر لوازم دنبال کنید.

یخچال فریزر ها را از شرکت تولید کننده و مدل که بگذریم دارای ساختار وکارکرد و مشکلات عمومی یکسانی میباشند که این مشکلات را بررسی وراه حل اولیه را بیان می کنیم. تعمیرکار سیار یخچال اهواز بهترین گزینه برای رفع این مشکلات می باشد.

1- یخچال فریزر خیلی سرد است؟

ابتدا ترموستات را کنترل کرده و درجه را تنظیم میکنیم ودر نهایت به خرابی ترموستات میرسیم که در یخچال فریزر های جدید سنسور و برد این وظیفه را دارد.

2-یخچال فریزر خیلی گرم است؟

ابتدا ترموستات را چک کرده وسپس کارکرد موتور را بررسی کرده وبعد از ان مقدار شارژ گاز را کنترل کرده در یخچال فریزر های جدید سنسور و برد نیز  باید تست وبررسی شود.

۳_تشکیل برفک در یخچال فریزر ؟

ابتدا لاستیک دور درب را بررسی می کنیم .سپس ترموستات وخاموش کردن موتور یخچال فریزر را چک می کنیم.

در یخچال فریزر های ضد برفک عواملی چون خرابی المنت.سنسور دیفراست.ترمو دیسک.تایمر.ترموفیوز وبرد میتواند باعث زدن برفک شود.

۴_یخچال فریزر سرد نمی کند وچراغ داخل یخچال با اینکه سالم است روشن نمیشود؟

دراین مورد اشکال از برق ورودی یخچال فریزر می باشد.که ممکن است محافظ برق ویا پریز برق ویا کابل برق یخچال مشکل داشته باشد.

۵_یخچال فریزر کار نمی کند ولی لامپ داخل داخل یخچال روشن می شود؟

ابتدا باید ترموستات را چک کرده وسپس موتور بررسی شود. در یخچال فریزر های ضد برفک ممکن است یخچال در حالت دیفراست توقف کرده باشد که باید تایمر چک شود. که در بعضی موارد خرابی برد نیز باعث چنین مشکلی میشود.

۶_لامپ یخچال روشن نمیشود ؟

لامپ سوخته است .چنانچه با تعویض لامپ مشکل حل نشد سرپیچ لامپ ومیکروسوییچ  را باید چک کرد.

۷_موتور یخچال یکسره کار میکند وسرمای داخل یخچال فریزر خوب است؟

ابتدا ترموستات را چک میکنیم.و در یخچال فریزر های جدید سنسور و برد را بررسی میکنیم.

۸_موتور یخچال فریزر یکسره کار میکند وسرما ندارد؟

کمبود ویا نداشتن گاز مبرد در یخچال فریزر باید بررسی شود. در یخچالهای جدید خرابی فن موتور ویا فن داخل وحتی خرابی سیستم برفک زدایی باعث یکسره کار کردن موتور وسرما نداشتن میشود.

۹_جمع شدن اب زیر جامیوه ایی یخچال ویا پایین فریزر؟

لوله خروجی اب برفک مسدود شده است که دو علت میتواند داشته باشد. یک گرفتگی در اثر اشغال ولرد درون لوله که با تمیز کردن ان مشکل حل میشود .در یخچال فریزر های جدید خرابی المنت راه اب ویا ضعیف شدن المنت باعث بروز این مشکل میشود.که با تعویض المنت این مشکل حل میشود.

۱۰_وقتی یخچال فریزر روشن می شود صدای ناهنجار و زیاد تولید میکند؟

چنانچه صدا فقط هنگام روشن ویا خاموش شدن یخچال فریزر باشد ممکن است پیچهای نگهدارنده موتور شل شده باشد ویا تراز نبودن یخچال فریزر باعث چنین مشکل وصدایی میشود.

چنانچه صدای ناهنجار تا زمانیکه یخچال فریزر کار میکند ادامه دارد که علت ان میتواند خرابی خود موتور باشد. در یخچال فریزر های جدید خرابی فن ها باعث چنین مشکل و صدای ناهنجار میشود.

در بیشتر علتها ورفع عیوب باید جهت رفع عیب با تکنسین مربوطه تعمیر یخچال اهواز هماهنگی شود.

با تشکر

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *