نحوه قراردادن یخچال در آشپزخانه

نحوه قراردادن یخچال در آشپزخانه

نحوه قرار دادن یخچال در آشپزخانه

یخچال و فریزر یک قسمت جدایی ناپذیر از فضای آشپزخانه است ، مانند یک سینک ظرفشویی یا اجاق گاز. اگر آشپزخانه خیلی کوچک است ، صاحبان آنها با یک سوال مهم روبرو می شوند که چگونه یخچال را به درستی در چنین مکانی قرار دهند تا مزاحمتی ایجاد نکند و نیاز  به تعمیرکار یخچال در اهواز نباشد تا کار تعمیر یخچال در اهواز را برای یخچال های خراب انجام دهد. مشکل اصلی این است که یخچال و فریزر ، حتی در اندازه متوسط ​​، قسمت زیادی از فضای آشپزخانه را اشغال می کند. با این حال ، نباید نا امید شوید. روش های مختلفی وجود دارد که چگونه می توان یخچال را به درستی در آشپزخانه کوچک قرار داد تا مکان آن راحت  باشد. در یکی از گوشه های آشپزخانه  به طوری که یخچال و فریزر از نظر بصری فضای آشپزخانه را به هم نریزد و در خانه تداخل ایجاد نکند ، طراحان توصیه می کنند آن را در دورترین گوشه آزاد نصب کنید. این روش باعث می شود که یخچال کمتر دیده شود.  تمام وسایل بزرگ بهتر است در کنار دیوار قرار بگیرند . این امر در مورد یخچال نیز صدق می کند. به عنوان یک قاعده ، در هر آشپزخانه ، گوشه ای وجود دارد که مجاور پنجره است. در این حالت ، فاصله از پنجره تا دیوارها می تواند بسیار متفاوت باشد ، با این حال ، این مکان مناسب ترین مکان برای قرار دادن یخچال است. اگر تصمیم گرفتید که یخچال را در گوشه ای قرار دهید ، توصیه می شود بلندترین و باریک ترین مدل را بخرید.

نحوه قراردادن یخچال در آشپزخانه

مطلوب است که رنگ یخچال روشن باشد. سفید یا فلزی ، در این صورت اتاق تنگ به نظر نمی رسد. برای صرفه جویی بیشتر در فضا ، می توان مایکروویو را درست بالای یخچال در گوشه ای قرار داد. یخچال و فریزر نصب شده در نزدیکی پنجره آشپزخانه که این روش قرارگیری اغلب زمانی انتخاب می شود که آشپزخانه از طرح زاویه ای برخوردار باشد. یخچال مستقل کنار پنجره نزدیک به سطح کار قرار دارد ، بنابراین استفاده از آن در مراحل پخت و پز کاملاً راحت است. در عین حال آشپزخانه را به هم ریخته و فضای خالی زیادی را باقی می گذارد. انتخاب یک مدل باریک و بلند بسیار مهم است که باید تا آنجا که ممکن است محکم به دیوار نصب شود.

جای مناسب یخچال در آشپزخانه

گزینه دیگر یخچال کوچک کنار پنجره است که بالای آن یک کابینت دیواری برای نگهداری ظروف وجود دارد. یخچال و فریزر در نزدیکی سینک ظرفشویی نصب شده است و اغلب یک منطقه نسبتاً بزرگ در نزدیکی سینک ظرفشویی وجود دارد که در آن هیچ وسلیه ای وجود ندارد بهتر است به این مکان نگاهی بیندازید. با استفاده از این گزینه چیدمان ، بقیه فضا سبک تر و جادارتر به نظر می رسد.  برای آسان تر كردن محل یخچال در یك منطقه آشپزخانه كوچك ، طراحان توصیه می كنند از شر برخی وسایل آشپزخانه بزرگ و بندرت استفاده شده خلاص شوید. می توان آنها را با لوازم جمع و جورتر جایگزین كرد. به عنوان مثال ، شما باید فر با عملکرد بخارپز و مایکروویو انتخاب کنید. غذاساز را می توان به راحتی با یک مخلوط کن دستی معمولی جایگزین کرد. یک میز ناهار خوری تمام عیار به راحتی می تواند در اتاق نشیمن قرار گیرد. یخچال نزدیک درب ورودی یکی دیگر از مکان های محبوب نصب یخچال است. بسته به نوع چیدمان آشپزخانه ، یک گوشه بزرگ یا یک دیوار صاف می تواند یخچال در آنجا نصب شود. این رویکرد امکان استفاده بهینه از هر متر مربع را فراهم می کند و هیچ فاصله ای بین لوازم خانگی و کابینت باقی نمی ماند.

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *