تعمیرکار یخچال در اهواز

کد خطا در انواع یخچال ها

کد خطا در انواع یخچال ها

کد خطا یا به اصطلاح ارور از موارد مربوط به لوازم الکترونیکی می باشد. همه ی ما انسان ها برای اینکه چیزی به به کسی بفهمانیم از زبان خود استفاده میکنیم. اما اگر وسایل شما مشکلی داشته باشند چگونه باید به شما بفهمانند؟؟ از سالیان پیش مهندسان برق و الکترونیک چیزی به نام ارور یا کد خطا را اختراع کردند که به صورت همگانی و جهانی است. کد خطا زبان وسایل برقی است .اگر وسایل با مشکلی مواجه شوند با نشان دادن کد خطا در صفحه نمایش خود شما را مطلع میکنند . اگر شما اطلاعات کافی در مورد این خطا ها داشته باشید به راحتی میتوانید بسیاری از مشکلات را خودتان رفع کنید. تعمیرکار یخچال در اهواز قصد دارد در این مقاله ارور های موجود در یخچال ها را به شما عزیزان اموزش دهد تا بتوانید مشکل یخچال را متوجه شوید.

تعمیر یخچال:

در خانه همه ی ما یخچال وجود دارد و سالیان زیادی است که یخچال ها دارای صفحه نمایش هستند. این صفحه نمایش برای این تعبیه شده است که ارور ها را به نمایش بگذارد. اگر شما اطلاعات کافی در مورد یخچال خود داشته باشید میتوانید راحت تر از آن استفاده کنید و حتی گاهی مواقع خودتان تعمیرکار یخچال شوید.

همه ی یخچال ها وقتی با مشکلی مواجه میشوند ارور میدهند .اما اینکه بدانید ارور مربوط به کدام قسمت یخچال است بسیار اهمیت دارد و باعث میشود عمر یخچال بیشتر شود. گاهی یخچال ها وقتی با مشکلات جزئی رو به رو میشوند ارور نمیدهند و شما باید خودتان متوجه باشید که یخچال چه مشکلی دارد. اما گاهی هم ارور هایی میدهند که مربوط به مسایل جزئی است و نیازی نیست که نگران شوید و به تعمیرکارمراجعه کنید. مثلا گاهی ارور ها مربوط به این میشود در درب یخچال به خوبی بسته نشده است . اگر شما اطلاع از این نوع ارور داشته باشید به راحتی میتوانید این موضوع را حل کنید.

در ادامه تعدادی از ارور ها را که مربوط به تعمیر یخچال ال جی اهواز، سامسونگ و… می باشد را ارائه میدهیم.

تعمیر یخچال ال جی

انواع ارور یخچال فریزر

E1 و E2 : این دو نوع ارور در یخچال ساید سامسونگ مربوط به سنسور محیطی ( E2)یخچال و فریزر( E1) می باشد.

E4  : این ارور مربوط به قسمت سنسور دیفراست فریزر سامسونگ می باشد.

و….

کد خطا D : این ارور مربوط به دامپر هوا یخچال و فریزر می باشد که در صورت چک کردن آن و در صورت نیاز تعویض میشود.

کد خطا C : این کد مربوط به سنسور دما می باشد که اگر در صفحه نمایش یخچال بود مربوط به ترمیستور یخچال و اگر فریزر بود مربوط به آن میشود.

تعمیر یخچال ال جی

گاهی شما  متوجه میشوید که ارور مربوط به کدام قسمت است اما نباید بدون داشتن تجربه کافی اقدام به تعمیر یخچال کنید . در صورتی که یخچال شما ارور داد میتوانید با خواندن ارور ،آن را ب تعمیرکار منتقل کنید تا بتواند با اطلاعات و تجربیات کافی یخچال شما را تعمیر کند. برای اطلاع از تعمیر یخچال اهواز با مشاوران ما ارتباط برقرار کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *